Taoistické praktiky pro muže: tajemství pravé lásky

Nemoci urinogenitálního systému téměř vždy mají negativní vliv na práci mužských pohlavních orgánů a potence, stejně jako na nezdravý životní styl, špatné návyky a nezdravou stravu. Prevence erektilní dysfunkce a impotence musí být proaktivní v mladém věku, se kterým se vyrovnávají taoistické praktiky pro muže.

Zakladatelem taoistických praktik je Bian Zhizhong, který je vyvinul pro lidi, kteří je třeba okamžitě posílit. Sexuální praktiky ukázaly svou účinnost na příkladu milionů lidí, kteří chtějí zvýšit potenci. Článek podrobně popíše 10 zlatých cviků k omlazení těla a posílení sexuálních schopností mužů.

Co učí filozofie taoismu?

Východnícvičení, cvičení, jóga, meditace, gymnastika, to vše se rozšířilo a uznalo po celém světě.Zvláštní pozornost je věnována taoistickému lékařství pro muže, zaměřenému na zlepšení sexuálního potenciálu a stabilizaci psycho-emocionálního pozadí.

Taoisté tvrdí, že většina mužů plně nevyužívá svého sexuálního potenciálu a vnitřní energie.Pro odhalení těchto schopností musí člověk projít třemi fázemi praxe:

  1. Praxe tréninku sebekontroly nad erekcí a ejakulací, která člověku umožňuje zbavit se problému předčasné ejakulace.
  2. Směr sexuální energie obou partnerů srdce a jeho žláz, mozek.
  3. Učení, jak si člověk může vyměňovat svou vysoce nabitou energii s partnerem, přijímat ženskou energii jako doplněk na oplátku.

Člověk se může sám zlepšovat sám bez partnera.Tyto studie učí sebeovládání, posilují sexuální a celkové zdraví celého organismu.

Stanovisko odborníka
Elena Druzhnikova
Sexolog.Expert na rodinné vztahy.Rodinný psycholog.
Taoistické praktiky mohou být používány na pomoc při chronických onemocněních, po operacích nebo závažných onemocněních, jakož i při celkové podpoře zdraví, omlazení a dlouhověkosti.

Co může člověk získat praktikováním taoistických praktik?

Taoistické praktiky nejsou jen tajemstvím lásky k mužům ve formátu cvičení,umožňující zvýšit účinnost, je to systém psychofyzických cvičení, který funguje ve dvou směrech:

  1. Psycho-emocionální pohodlí a rovnováha- díky dlouhé praxi na taoismu může člověk dostat dostatek spánku během několika hodin nebo dokonce minutZatímco zůstávají energičtí a aktivní, pamatovat si s lehkostí obrovského množství informací, být zcela zdraví až do stáří.
  2. Sexuální aktivita a potence -technika lásky v praxi nejenže odstraní problém předčasné ejakulace a slabé erekce.Člověk bude schopen zažít několik orgasmů během jednoho pohlavního styku, aniž by byl vázán na ejakulaci.To znamená, že díky cvičení se můžete naučit, jak získat orgasmy bez procesu ejakulace.


To znamená, že lze říci, že taoistická cvičení odhalí velmoci obyčejného člověka.Člověk se stává silnějším, silnějším, zdravějším, aktivnějším, rozšiřuje schopnosti mozku, a co je nejdůležitější, získá všechny dovednosti, aby splnil všechny touhy ženy v posteli.

Systém cvičení pro muže, který nabízí Bian Zhizhong: 10 zlatých cviků

Tak bylo zjištěno, že taoistické praktiky odhalují maximální sexuální potenciál mužského těla, vyučují více orgasmů,prodlužují pohlavní styk, zvyšují potenci a erekci, dokonce mírně zvyšují velikost penisu, chrání prostatickou žlázu, mají pozitivní vliv na psycho-emocionální stav a zdraví.

Zakladatel postupů- Bian Zhizhzhun, který má nyní více než sedmdesát let, ale jeho zdraví, síla a fyzické schopnosti jeho těla nejsou horší než mladí muži. Předností je 10 zlatých cviků, které vystupuje již 40 let. Níže jsou uvedeny názvy a popisy cvičení.

Zdroj využití

Díky tomuto cvičení bude člověk schopen zbavit se zbytečných prvků v těle a namísto toho absorbovat čerstvé. Cvičení také učí kontrolu nad krevním oběhem, vitalitou a energií. Nepostradatelný pro onemocnění páteře, nemoci ramenního kloubu, poruchy žaludku, nadváhu a nízkou účinnost. Cvičte po dobu 3-5 minut dvakrát denně.

Muž stojí vzpřímeně, snižuje paže podél těla, rozkládá nohy od sebe, vypadá uvolněně dopředu. Při hlubokém dechu musíte narovnat ramena a zvednout se na prsty. Při cvičení je třeba dýchat nosem, po několika trénincích to můžete provést s nosem a ústy, dokonce i na břiše.

Když vydechujete, muž zatáhne břicho, sníží se na patách nohou, ohne kolena. Tímto způsobem uděláte 16 dechů a dechů. Poté se dech drží na minutu a pak se celé tělo otřásá, jako by vibrovalo klouby a svaly. Muž současně třese jeho varlata v hrázi. Během cvičení jsou prsty také mírně ohnuté a při rozepnutí by měly být cítit otok. Oscilace trvá přibližně minutu,bude asi 4 opakování.

Osm diagramů

Toto cvičení je užitečné pro neurastenii, závratě, pravidelné bolesti hlavy a trombózu v oblasti mozku. Muž zaujímá stejné postavení jako v prvním cvičení, po kterém postupně zvedá obě paže k linii ramen. Po té, se stejnou pomalou rychlostí, jsou kolena ohnutá, zvedá levou ruku nad hlavu.

Nyní se pravá ruka postupně otáčí o 45 stupňů, zatímco trup drží v naprosto rovné poloze. Během této operace by měla být levá noha zcela ohnutá a vpravo - ne více než polovina. Symbol „osmi diagramů“ je kreslen pravou rukou ve vzduchu, hned po tom, pravá noha udělá krok vpřed a levá se ohne o polovinu.

Další pohyb je kresba stejného symbolu doleva a dolů, ale nyní levou rukou a opačným směrem. Pravá noha udělá krok zpět, ohýbá nohu v polovině kolena a levou nohu úplně. Podle tohoto principu musí člověk udělat 8 kreseb s každou rukou, délka cvičení nesmí být delší než 1 minuta.

Jelen cvičení

Za dlouhověkost jsou zodpovědná tři zvířata - jelen, želva a jeřáb. Jelen provádí speciální pohyby ocasu ke stimulaci sexuální funkce. Stejní taoisté se obrátili na muže. Musíte se dostat nahoru, stisknout střední prsty a masírovat dutinu v základně lebky (taoistická masáž).

Mělo by existovat celkem 49 masážních pohybů, po nichž jsou ruce spuštěny, svaly pánevního dna jsou napjaté, jako by se utahovaly.nahoru. V tomto okamžiku se zhluboka nadechněte po dobu 15 sekund a přidržte jej po dobu 10 sekund, pak postupně vydechujte ústy po dobu 5 sekund, uvolněte svaly. Prsty jsou po celou dobu natahovány, dokud není cvičení dokončeno. Ráno a večer dělají 21 opakování.

Let ptáka Ruh

Cílem tohoto cvičení je zbavit se nadváhy, a to nejen u mužů, ale i u žen. Pohyby připomínají let ptáků, proto jméno. Člověk musí použít ruce, aby popsal postavu ve vzduchu, připomínající osm postav ležící na boku. Chcete-li to udělat, postavit se rovně, roztáhnout nohy na šířku ramen od sebe, narovnat hrudník a sát v žaludku.

Teď, když mírně ohýbáme kolena, obě ruce jsou zvednuty k hrudníku, popisující ležící postavu osm. Odtud by měla být umístěna levá ruka a po ní pravá ruka. V tu chvíli, když jsou obě ruce před hrudníkem, jsou náhle vyměněny za novou postavu osmi na pravé straně. 8 výkresů je střídavě provedeno jednou rukou a to samé s druhou.

Želva zasune hlavu

Ideální cvičení pro diabetiky, stejně jako muže s nadváhou a slabou nervovou soustavou. Hlavní cvičení se podobá pohybům, které želva vykonává, a skrývá svou hlavu ve skořápce. Muž, který stojí rovně, musí narovnat ramena a sát v žaludku, pak ohnout nohy trochu na kolenou a paže si rovnou po těle.

Zvedněte ruce před hrudník a držte dlaně paralelně s podlahou. Pak musíte mírně ohnout paže v loktech. Teďlevou rukou musíte držet půlkruh k linii břicha, otočit ho vzhůru nohama dlaní, jako by v něm byl míč. Veškerá tělesná hmotnost se přenáší na pravou nohu, muž se naklání dopředu a tělo těla mírně doleva.

Nyní se levá noha pohybuje o půl kroku levou stranou s kolenem ohnutým a pravou nohou prodlouženou. V tomto případě by měla být celá patka pevně přitlačena k podlaze. Přitahují levou ruku dopředu a ohýbají ji v ruce tak, aby prsty byly vodorovné k zemi. Po spuštění pravé ruky až do okamžiku, kdy se palec dotkne stehna.

Vizuálně se pozice podobá jezdci na cválajícím koni. Levá ruka je nyní vytažena dlaní, popisující kruh s levým ramenem, když se ramenní kloub pohybuje nahoru, dozadu a dolů. Levá ruka je přitlačena k hrudníku vpravo, tělo je vychýleno dozadu, ohýbáno v dolní části zad a krk a žaludek jsou natahovány dovnitř, jako by želva skrývá hlavu pod skořápkou.

Poté se ramena vrátí do normální polohy, otočí se dozadu a pak vpřed. Dvě ruce před hrudníkem popisují kruh - dolů, dopředu a nahoru. Během této doby člověk zajišťuje, aby se ramenní klouby pohybovaly dozadu, dopředu a do výchozí polohy. Opět oběma rukama popisují kruh, ale nahoru, dozadu a dopředu. Jakmile jsou paže blízko břicha, otočí klouby ramen dozadu, dopředu a do výchozí polohy. Kruhový pohyb se opakuje.

V okamžiku, kdy jsou ruce v blízkosti břicha a ramena jsou v původní poloze, je horní část těla otočena doprava. Rucemají o prsou, jako by v nich byla koule.Hmotnost těla je přenesena na levou nohu a pravá je mírně zvednuta a posunuta o půl kroku.Představují cválajícího jezdce na koni, po kterém se provádějí stejná cvičení, ale na pravou stranu.V každém směru, 4 cvičení jsou dělána celkem, střídavě směry, tak že tam je celkem 8.

Plavání drak

Cvičení pro posílení páteře a ochranu ledvin.Pohyby napodobují dračí ocas hrající ve vodě s popisem tří kruhů s rukama před nimi.Nohy jsou blízko u sebe, muž stiskne boky a dotýká se nohou v kotnících.Ruce visí po těle a stisknou prsty.Nyní musíte nakreslit bradu a úsměv.

Ruce jsou přitlačeny na boky, ohnuté v loktích a složené před hrudníkem, jako by se chtěli modlit.Na levé dlani by mělo být vpravo, pohybující se rukama doleva.Poté zvedněte pravý loket, pohybem hlavy doleva a pravým stehnem v opačném směru.Ruce táhnou dopředu a doleva, dlaně pevně sevřené mezi sebou.Jsou neseny nad hlavou a popsány kolem ní zprava dolů.

Být blízko krku, popisují kruh rukama, po kterém by měla být levá dlaň nahoře vpravo s prsty dopředu.Udělá další kruh s rukama, třesou boky zprava doleva a na konci zaujmou normální pozici.Nyní musíte sednout, ne koleno koleno, a tím pohybovat těžištěm.

S uzavřenými lokty popisují půlkruh, ale nyní vpravo a dolů.Na konci ruky jsou umístěny v blízkosti hrudníku vpravodlaň vlevo, boky se třesou doprava, zatímco popisují půlkruh.Krčím, dokončuji další cyklus druhého spodního půlkruhu.Půlkruh je pokračován doprava a dolů, když je levá dlaň pod pravou stranou, kyčlí kyčle doleva.Těžiště klesá ještě níže a při dokončení třetího půlkruhu se krčí na polovinu.

Všechny popsané pohyby jdou od shora dolů, po kterých se všechna popsaná cvičení opakují, ale zdola nahoru.Tam jsou jen 4 opakování, a když třetí půlkruh je dokončen na konci lekce, ruce budou umístěny na levé straně hrudi, pohyby pokračují doleva a nahoru.Když jsou ruce nad hlavou, jsou volně spouštěny a provádějí cvičení.

Plavá žába

Toto cvičení má příznivý vliv na štítnou žlázu, protože tento člověk musí napodobovat pohyb žáby ve vodě.Muž zcela opakuje původní pozici předchozího cvičení.Ruce ohnout v lokty, s dlaněmi poblíž prsa.Prsty musí zavřít, zatáhnout krk a žaludek, mírně ohnout kolena.

Muž by se měl napůl krčit, pak vstát na patách, natáhnout paže dopředu na úrovni hrudníku a pak oběma rukama oběma rukama natáhnout oběma rukama a vrátit je do své původní pozice na konci.Když děláte takové pohyby, musíte opakovat pohyb, když žába plave ve vodě.

Když popisujete kruhy, člověk musí vytáhnout krk dopředu a vydutý boky.V důsledku toho vykonávají 8 kol s rukama směrem dopředu, v různých směrech a zpět k sobě.Pak udělejte stejných 8 pohybů, ale vzpět od sebe.Jakmile se dlaně objeví v blízkosti hrudníku, provedou se následující kruhové pohyby.Za prvé, kruhy jsou popsány ve směru hodinových ručiček, vyboulené dopředu hrudníku a horní části břicha, pak rovnání nohou a vyboulení hýždí, tahání za krk.Člověk vykonává celkem 16 pohybů.

Společnost Phoenix rozšiřuje křídla

Cvičení k obnovení energie a zvýšení vitality.Muž stojí s nohama na šířku ramen a jeho paže jsou volně spuštěny podél těla.Prsty potřebují trochu ohnout, uvolnit svaly.Ruce jsou zvednuty, jako by měly míč, a pravá ruka pokrývá levou stranu se zadní stranou k sobě.

Levá ruka se zvedne co nejvíce doleva, pak nahoru, ale dlaň směřuje dolů.Pravá ruka je také stažena dolů doprava, ale dlaň nahoru.V této době udělejte půlkrokovou levou nohu doleva, vezměte si pozice lukostřelce.Nyní je veškerá tělesná hmotnost přesměrována na levou nohu, otočte hlavu.

Ruce se vrátí do výchozí polohy, pravé se nasadí doprava a nahoru a dlaň se drží dolů.Levá je také odkloněna doleva a dolů, ale dlaň nahoru.Pravá noha udělá půl kroku na stranu, přemístí těžiště a vezme paži lukostřelce.Hlava se otočila doprava, jako fénix s křídly.Cvičení se opakuje čtyřikrát na každé straně, což znamená pouze 8krát.

Poradenství! Jak dělat jeřáb cvičení, jelen, žába plavání, želva, atd. Popisuje podrobněji a jasně video instrukce.Video tutoriály pomohou naučit techniků vdomácí podmínky.

Další doporučení pro taoistickou gymnastiku

Výše ​​uvedený soubor cvičení se také nazývá qigong, tj. Systém dechových a gymnastických cvičení na základě taoistické alchymie a buddhistických praktik.Přizpůsobení se cvičení pro zlepšení a prodloužení dlouhověkosti, muž musí vzít v úvahu několik doporučení od mistrů:

  • cvičení jsou prováděna pomalu bez spěchu a trhnutí;
  • před tréninkem se musíte zbavit rušivých myšlenek, úzkosti, aby bylo vědomí čisté, zaměřené pouze na vlastní tělo;
  • se musí během celého cvičení usmívat.

Pouze v tomto případě budou cvičení Tao lásky a dlouhověkosti účinná.Od člověka vyžaduje vážný postoj, víru, pravidelné třídy a jejich řádné provádění.

Jak souvisí oficiální medicína s těmito praktikami?

Úřední lékařství nemá nic společného s taoistickými praktikami a zlatými cvičeními pro dlouhověkost a léčení.Lékaři se nezavazují posuzovat účinnost takového školení, ale nepopírají své přínosy pro všechny zdraví.Orientální nekonvenční praktiky jsou navíc populární po celém světě.

Může být taoistická gymnastika škodlivá pro zdraví a která?

Taoističtí lékaři nesmějí poškodit zdraví, ať už jde o dýchací, manuální, fyzické cvičení, masáž penisu, meditaci a tak dále.Protože to není ofyzickou námahu, emocionální výbuchy, kardinální techniky, resp. mohou být užitečné pouze pro tělo člověka.Pokud jsou provedeny nesprávně, může to být maximální absence.

Závěr

Podle východní alternativní medicíny nejsou taoistická cvičení pouze tělesnou výchovou nebo simulátorem, je to celý systém poznání a náboženství, který může být vytvořen z prostého člověka do silného, ​​trvalého,aktivní a zdravé osoby.Hlavním cílem 10 cvičení popsaných výše je normalizace práce všech systémů a orgánů, maximální odhalení sexuálního potenciálu člověka.