Jak se vyrovnat se stresem sami: 10 nejlepších způsobů od psychologů

V moderní společnosti je každý druhý člověk ve stresu, zejména pokud hovoříme o populaci velkých měst. Psychologové a psychoterapeuti trvají na tom, že každý by měl v sobě trénovat dostatečnou odolnost vůči stresu, jinak jsou negativní důsledky nevyhnutelné. Přední odborníci jsou připraveni sdílet techniky a techniky, jak se vyrovnat se stresem v práci.

Dlouhodobý stres narušuje nejen psycho-emocionální zázemí, ale také fungování důležitých systémů a orgánů. Na pozadí depresivního a depresivního stavu se snižuje pracovní kapacita, intelektuální a fyzické schopnosti, trpí kvalita spánku a mnoho dalšího. Zároveň málokdo ví, že se každý může naučit, jak se vyrovnat se stresem sám, pokud si to přeje, a v souladu s doporučeními odborníků.

10 populárních způsobů, jak se vyrovnat se stresem

V moderní společnosti se stres stal téměř hlavním problémem a lidé, kteří mají různý věk a sexuální charakter, jsou mu pravidelně vystavováni. Tyto důvody mohou vést k psycho-emocionální nerovnováze.jako jsou mezilidské vztahy a nedorozumění v nich, problémy v práci, duševní a tělesná únava, závislosti, konflikty a mnoho dalšího. Vypořádání se se stresem je nesmírně důležité včas, vzhledem k provokujícím faktorům. Oni také slouží jako hlavní příčina deprese, který je pak ne tak snadné se dostat ven!

Voda

Pokud osoba potřebuje ambulanci před stresem před důležitou událostí, například před zkouškou nebo pohovorem, prostá voda se může stát jednoduchým a dostupným nástrojem. Psychologové říkají, že to je voda, která může mít pozitivní vliv na emocionální stav, je důležité se zaměřit pouze na vaše vlastní pocity a pocity.

Jednoduše zapněte vodu nebo jděte k živému zdroji a pak poslouchejte zvuk vody. Stejný účinek má tok řeky, potok, a za deštivého počasí, můžete jen sledovat déšť v plném tichu, poslouchat zvuky přírody.Dalším skvělým nástrojem pro zvládání stresu je sledování fontány, sprchy nebo vany.

Stanovisko odborníka
Victor Brenz
Odborník na psycholog a rozvoj osobnosti
Lidé se slabou psychikou, kteří jsou pravidelně vystavováni silnému stresu a depresím, se mohou zapsat do bazénu, protože plavání dokonale uklidňuje a odvádí pozornost od negativních myšlenek.

Tvořivost

Skvělý způsob, jak eliminovat jakékoli zkušenosti, je nový koníček, totiž kreativita, kterápomáhá uvolnit jakékoli emoce a pocity venku. Kromě toho, kreativita umožňuje sebevyjádření a seberealizaci, což také eliminuje negativní myšlenky a vzrušení, zvyšuje sebeúctu.

Zároveň je třeba pochopit, že všichni lidé mají různé nadání a schopnosti, hudba je k někomu blíže, kresba, čtení nebo psaní poezie někomu. Arteterapie je považována za jednu z metod řešení stresu a deprese.

Příroda

Aby se vyrovnal se stresem a úzkostí sám, stejně jako aby se zabránilo depresi v čase, musí každý člověk být sám sám se sebou as přírodou.

Mnoho meditačních technik učí intuitivní komunikaci s přírodou, protože komunikace s přírodou má pozitivní vliv na psycho-emocionální pozadí a pomáhá se zbavit stresu. To může být procházka lesem, turistika, horolezectví, piknik nebo pěší turistiku.

Zvířata

Domácí mazlíčci byli vždy považováni za nejlepší antidepresiva, protože způsobují pouze pozitivní emoce, radost a také pomáhají odvrátit pozornost od světských problémů a problémů. V některých případech, s pomocí domácích mazlíčků, se lidé vyrovnávají s obavami, depresemi, záchvaty paniky atd.

Nejlepšími léčiteli v takových situacích jsou koně, existuje i samostatná metoda hipoterapie, delfíni, psi, kočky. Kontakt s nimi oživuje emoce lásky, chvění a péče.

Masáž

Vyrovnat se se stresy a zkušenostmi bez ohledu na důvody, zda se jedná o nové zaměstnánínebo jeho nepřítomnost, pomůže způsob relaxační masáže. K tomu je třeba určit potřebné oblasti na těle, jejichž dopad povede k relaxaci a sedaci.Psychologové doporučují masírovat hlavu a obličej, krk a ramena, paže a lopatky. Během stresového stavu jsou tyto oblasti zpravidla ve stavu "svalových uzlin".

Je lepší jemně masírovat pomocí masážního oleje, pravidelné procedury nejen eliminují účinky stresu, ale také posilují imunitní systém. Pravidelné kurzy profesionálních masáží navíc učiní člověka energickým, veselým a aktivním. Rovněž se zvažuje samostatná technika pro zvládání stresu a úzkosti - taktilní terapie.

Sport

Stres je často doprovázen produkcí škodlivých hormonů v těle, které mohou být neutralizovány pomocí sportu. Pro začátek si můžete jednoduše a pravidelně užívat procházky na čerstvém vzduchu po dobu jedné a půl hodiny, můžete postupně přejít na běh, cyklistiku nebo jiné aktivní sporty. Sportovní charakter a disciplíny, stejně jako důvěra.

Můžete trénovat 1-2 krát týdně, navštěvovat posilovnu nebo doma . Psychologové také doporučují návštěvu bazénu, protože plavání dokonale uvolňuje a posiluje imunitní systém. Muži by si měli vyzkoušet bojová umění, ženy budou tančit, fitness, jóga. Také, záliby takový jakšipky, bruslení nebo kolečkové brusle, tenis, basketbal nebo fotbal.

Jóga

Způsoby, jak se vyrovnat se stresem a depresí, nutně zahrnují jógu, protože tento sport a gymnastika pomáhají nejen protáhnout svaly a stát se pružnými, ale také soustředit se na emoce a pocity.

Jak ukázala praxe, praktikování jógy pomáhá zotavit se z dokonce i dlouhodobé a chronické deprese, stačí prostě navštěvovat třídy bez nepřítomnosti. Posílení účinnosti terapie pomůže dechovým cvičením, kontrola dýchání zlepšuje sebeovládání nad emocemi a pocity.

Světlo

Málokdo ví, že je možné se zbavit stresu, úzkosti a deprese, poruchy spánku pomocí světla. Metoda neznamená žádné obtíže, člověk musí být jen v dobře osvětlené místnosti nebo na ulici co nejvíce svého času.

V domě je důležité stanovit jasné, ale mírné světlo, aby se zmírnilo stres, ale aby se nepoškodilo vidění. Dnes odborníci nabízejí speciální lampy určené pro takovou terapii, jejichž účinnost je vyšší než léčba antidepresivy.

Hudba

Pokud se budete muset vyrovnat se stresem a úzkostí sami doma, hudba se stane nejlepším pomocníkem. Hudba, stejně jako lidské emoce, s sebou nese určité vibrace a vibrace z hudby jsou způsoby, jak přesunout emocionální kanál k lepšímu. Vzhledem k tomu, napětí bloky v těleenergie, rytmická hudba jim pomáhá probudit se.

Navíc hlasy mohou ovlivnit emocionální pozadí, takže odborníci radí poslouchat hudbu s dobrými vokály.A můžete zpívat spolu se sebou, protože při zpěvu je dýchání regulováno, což je obvykle stresováno a sestřeleno během stresu.V důsledku poslechu hudby a penisu se zlepšuje krevní oběh, vyrovnává se dýchání a zlepšuje se fungování mnoha systémů a orgánů.

Produkty

Potraviny jsou dalším způsobem, jak se vypořádat se stresem, protože odborníci vylučují několik produktů, které nejsou horší než vlastnosti léčiv proti antidepresivům.Mnoho lidí si pravděpodobně všimlo, že během úzkosti, strachu a vzrušení chcete hlavně čokoládu, med nebo něco jiného sladkého. Faktem je, že sacharidy provokují produkci hormonální radosti serotoninu, skrze kterou se můžete uklidnit a relaxovat.

.Meruňky a další, je také možné zvýšit energetický zdroj a tón pomocí produktů obsahujících kofein, ale v měřených porcích.Tmavá čokoláda je povznášející nálada, kterou mnoho žen používá.

Proč je nejúčinnější vyrovnat se se stresem?

Aby bylo možné pochopit, že je žádoucí zmírnit stres, psychologové zdůrazňujídůležitý bod.Faktem je, že co se týče výcviku a aplikace výše uvedených metod, člověk nejen potlačuje stres, ale také vštípí do sebe dobré návyky, totiž sebeovládání nad svými emocemi a stavem, sebedůvěrou a spokojeností se životem.

V budoucnu se to hodí ve všech situacích, ať už jde o vzdělávání, pracovní prostředí nebo rodinné vztahy.Kromě toho, jako člověk zvládá zvládnutí těchto technik, bude schopen v několika sekundách v jakýchkoliv nepříznivých a nepříjemných situacích potlačit stres, čímž zabrání negativním důsledkům.Pokud nezávislé úsilí nepřineslo výsledky, je důležité hledat kvalifikovanou pomoc.

Závěr

Se stresem se můžete rychle vyrovnat pomocí improvizovaných prostředků nebo jednoduchých technik a můžete rozvíjet určité dovednosti a schopnosti, tj. Sebeovládání a vytrvalost.Za prvé, člověk potřebuje najít podnět, který způsobí stresovou reakci těla, odstraní jej a pak znovu nastaví emocionální stav v pozitivním směru.Dnes psychologové a psychoterapeuti praktikují a vzdělávají pacienty nejčastěji 10 technik, které byly popsány výše.